Biverkningar? Nä jag vet int nå..?

Gårdagens träning - ben + mage.
Gick helt okej, galet lätt benpress (hur nu närmre 200kg kan klassas som "galet lätt"...), knäböj upp till 80kg dock inte jättedjupt, typ parallella lår bara.
Förbannade överrörliga leder överallt som begränsar.. Kan inte gå för djupt i dipsen för då poppar axelleden, axelpressar kan jag bara göra med handflatan framåt, inte innåt, vissa curlövningar säger handlederna ifrån osv... Skyller på att jag är relativt otränad, de ska väl stabilisera upp sig med mer muskler antar jag...
Nåväl, en parantes om mina leder..
Mage, helt ok. Dock fick jag för mig att koppla in en jäkla massa svank i hjulet.. Dumt, mycket dumt. Som straff, en extra övning! Mohaha! Fast egentligen, ville inte gå hem... ;)

Därefter följde en riktigt skum kväll/natt..
Har kört NO explode ett par veckor, en preworkout. Funkar kanon, men försöker blunda för suspekta biverkningar..
Igår var jag inte hungrig alls efter gymmet, och jag är ALLTID hungrig. Tvingade i mig ett par ägg och lite frukt, plus gainer direkt efter såklart. Mådde ap-illa. Heela kvällen. Kunde inte sova, trött fast ändå speedad. Och jävligt illamående.
Nåväl.. Ger det ett tag till, funkar det inte så doneras burken bort mot avhämtning. Synd, för den ger ett jäkla tryck och fokus på gymmet, I like.. ;)

Ikväll ser jag fram emot pecs och triceps! Bästa passet, grym kontakt alltid!
Och som sagt, nya tag med mitt NOexplode... :p
Wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0