God morgon?

Annorlunda start på denna dagen, minst sagt..
Vaknar av ett jäkla liv utanför mitt fönster, på tredje våningen. Tittar upp och ser kommunens alla ställningsmontöter utanför mitt fönster... Ja, gilla läget. Diskret (hrm..) smyga upp och klä på sig morgonrock, tassa bort till fönstret och dra ner persiennerna, yrvaken, halvnaken och med håret i alla riktningar.. Fantastiskt.
Så, idag säger jag grattis till ronnebys ställningsmöntöter. Jag bjuder på den. Men i natt sover jag fullt påklädd, med nerdragna persienner och fördragen sovalkov, det är då ett som är säkert! ;)

Min satans förkylning har dock inga planer på att försvinna. Riktigt förbaskat jobbigt. Tack och lov har jag kunnat rida någotsånär, men ingen gymträning.. Och det suger! Jag som är sååå nyfiken på min nya pwo...! Jaja, det går väl över, nån gång..

Tillsvidare tackar jag för mig och säger god natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0