JAG KOM IN!

Då här beskedet äntligen trillat ner i brevinkastet. I höst är jag antagen till min drömutbildning, mot drömyrket.
Till vintern är jag diplomerad Personlig Tränare. Helt makalöst härligt!
Och dessutom kommer jag få sällskap av världens bästa Lina, kunde på riktigt inte ha blivit bättre!
Allt är bara så där härligt surrealistiskt underbart...! 

Och bara drygt 2 veckor tills hjärtat kommer hem, ska bli så otroligt härligt! Det är sånna här dagar man vill dela med någon. Men snart så :)

Dessutom avverkades första träningspasset igår på en vecka, varit dunderförkyld. Det med pb marklyft 90kg, bra! Överlag sjukt bra pass, och med efterföljande träningsvärk! Love it!

Ja, jag är ganska nöjd med tillvaron just nu :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fasen vad vi är bra! Grattis :)

Syns på onsdag

2010-06-07 @ 17:43:59
URL: http://brynjebo.blogg.se/
Postat av: malin

Tack så mkt!



Grattis, du kommer bli en toppen pt! vad härligt att din kärlek snart kommer hem :D

2010-06-09 @ 22:56:26
URL: http://malinceciliaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0