Just do it

Idag har jag bestämt mig.
Idag tar jag tag i det tråkigaste jag vet.
Cardioträning.
Suck.

För det är nog så, att det inte finns nåt som är tråkigare än att konditionsträna. Dessutom innebär det att jag kommer få äta som en, kanske inte en häst, men väl en mindre ponny, för att fortsätta byggningen.. Well well, tur att jag gillar mat. :)

Enda anledningen till att jag överhuvudtaget ens funderar på detta, är helt och hållet tack vare min utbildning. Ska jag läsa till PT ska jag inte bara genomföra det, jag ska göra det jävligt bra. Och uppenbarligen väntar en riktigt plågsamt svettig tid i Falkenberg. Men jag ser fram emot det, jag och min återupplivade kondis..;)

Så ikväll blir det löparrunda ute, första gången i år faktiskt, shame on me.. Dock! Ska jag till gymmet och pumpa först.. :)

Fortfarande smått hög av gårdagens pass, ben + mage. Snart dax att öka i knäböjen, 80kg gick lite oförskämt lätt igår. Benpressen körs numera bara som uppvärmning, fullt magasin är längre ingen ansträngning ;)
Magträningen fortsätter att gå skitbra, Hjulet gav en riktig uppsving. Träningsvärk idag med, dock inte lika jävligt som förra veckan när jag inte kunde skratta på 5 dagar. Kändes som om jag trasat sönder varenda muskelfiber i hela magen.. :) Gott!

Ikväll väntar favoritmusklerna pecs och triceps.
Därefter, löpning...

No Pain no Gain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0