Maxat!

Äntligen! Två veckor tillsammans med min underbara soldat innan han åker tillbaka. Helt fantastiskt skönt att få träffa honom igen.
Finns inte bättre än honom, så är det bara..

Nåväl, har hunnit med lite träning idag med, rygg och biceps. Höll på och krabba 1h 20min med ryggen, testade alla möjliga olika övningar och vinklar, men tycker inte jag får riktig kontakt med övre delen o latsen. Ländryggen är mycket lättare. Vet nite riktigt om jag kom fram till nåt vettigt, skapligt bra med enarms hantelrodd mot bänk, men ändå inte riktigt bra.
Tänkte herr Andersson skulle få ta sig en titt på det nån dag..
Biceps däremot, hysteriskt bra! Riktigt strikta 6or hantelcurl, och sjukligt bra kontakt med rak stång. Avslutade med dropset bamsecurl, obehagligt skönt jobbigt :) Riktigt nöjd.
Träffade Jonny när jag var klar, fick så himla fint beröm! Är så kul att höra det från folk som faktiskt vet vad dom pratar om. Och han höll fast vid att jag är tävlingsredo till nästa år ;)

Däremot hytter jag med pekfingret mot mig själv för att jag har sååå svårt att ta tag i cardion! Måste måste måste träna upp kondisen inför höstens utbildnnig. Shape up Winkler!

Nu väntar middag med la familia, därefter ridning! Blivit smått bortprioriterat sista dagarna, får passa på att bry mig lite extra om dom fyrbenta nu när Stoffe är iväg på egna uppdrag :)

Overall - I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0