Tack, igen!

Ännu en dag i tacksamhetens tecken.
Pratade med Jonny igår, som äger gymmet där jag tränar, och som är en stor anledning till att jag började styrketräna så som jag gör. Har honom att tacka för såå mycket. 
Fick så fina ord och lyckönskningar inför höstens studier. Och en uppmaning att våga mig upp på scen redan nästa år ;) 
Man blir ju lite blind inför sig själv. Tycker fortfarande att jag är total nybörjare, jag har såå mycket kvar att lära och såå mycket byggning kvar innan jag är redo.
Eller? 
Nåväl, målet är 2012, skulle det bli ett år tidigare så får det bli en bonus :)

Axel-och magpass igår, gick helt okej. Hade kunnat våga mig på 15kg axelpress då 12,5 var lätt, men är nojjig med min axel som spökar.. Den känns..konstig?..ibland. Jaja. PB shrugs 80kg, kul.
Mage, intet nytt under solen. Crunch på boll, sidoböjningar med viktplatta 20kg, maghjulet.. Ja, gick bra.

Ikväll blir det jobba på Xtravaganza, ska agera stavgångsinstruktör bland annat :)
Därefter blir det löprunda ikväll, vilodag från gymmet. Boooring.. ;)

Per aspera ad astra.

Kommentarer
Postat av: malin

du e så jäkla bra rebecca, du kommer säkert va där inom ett år! :D



kram

2010-06-19 @ 09:25:05
URL: http://malinceciliaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0