N E J , jag är inte sjuk!

Äntligen färdig med allt inför morgondagens kostföreläsning, skönt.. Hoppas bara jag lyckas hålla mig tillräckligt frisk för att kunna gå till skolan imorgon. Känner mig inte på topp, inte alls.. Nåväl, det löser sig.
Surast så klart att missa träningspass. Saknar mina vikter! Inte mycket att göra åt, försöka bli friskt så fort som möjligt helt enkelt. Dock ingen vila ikväll, hoppträning för Fredrik. Kul kul!

Senaste passet avverkades i söndags, axlar o mage. Sjukt bra axelpass, inte viktmässigt kanske, men ingen smärta i lederna på hela passet! Axellederna har inte varit på min sida på sistonne, dumt. Men som sagt, en liten förändring och det funkar kanon, tack till världens bästa Stoffe :)

Igår var för övrigt en riktig sunkdag.. Halvsjuk och risig och jävlig, och helt plötsligt kändes 3 veckor som en mindre evighet. Fan va allt kan gröta ihop sig ibland. Riktigt jobbigt. Men men, vad ska man göra.
Man får helt enkelt inse att vissa dagar kommer vara så fulla med saknad att det gör ont i själen.
Tack och lov kommer dom dagarna inte så ofta.


Nåväl, dax att börja förbereda sig metalt inför kvällens prövningar. Skräckblandad förtjusning.
Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0