Tack

Idag vill jag bara säga tack.

Jag får så otroligt mycket stöd och push från alla möjliga håll, folk som tycker att man gör nåt bra. Folk på gymmet, gamla klasskompisar och bloggläsare. Jag menar, jag har såå långt kvar, jag har precis bara påbörjat en riktigt långdragen resa mot scenen. Men jag har en målmedvetenhet och en inspiration som tar mig framåt.
Jag har alltid haft väldigt mycket energi till att träna, jag maler på med mina vikter och lyckas alltid finna motivation till så gott som varje pass.  Men visst mår man bra av den där lilla extra knuffen i ryggen ibland, när andra människor lyckas se min vilja och energi.

Jag har fått höra att jag är en förebild. Oj liksom. Förebild. Det är stort.
Träningen gör jag för min egen skull, jag har mina mål och målbilder. Men jag har en ödmjuk iställning till mig själv, jag är fortfarande nybörjare inom det här.  Att jag ändå har lyckats inspirera andra på vägen, det värmer in i själen.

För, in facto, det är ju det jag vill. Det är ju tanken med mitt yrkesval, att jag ska kunna motivera och inspirera andra till träning, hälsa och välmående. Då borde jag ju vara inne på rätt bana i alla fall :)

Så, tack, alla ni som stöttar, peppar och ser mitt slit. Det värmer.


Nu ska jag träna :)

Söndertrasade triceps efter gårdagen. 40kg bänkdips, nästan oförskämt lätt :) Micke fick stora ögon när jag bad honom lägga på vikterna ( "-JA, båda två..")   ;)
Pecs fortsätter gå skapligt. 50kg bänk och 15kg hantelpress. Ok, men tycker det står väl stilla tycker jag.. Hm, nya tag!

Ikväll blir det axlar och mage. Har faktiskt börjat gilla axelträningen mer o mer, tyckte det va såå tråkigt innan. Men nu börjar resultaten komma, kul! Axlar är snyggt.

Adjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0