Min stilige Soldat.

Äntligen verkar jag ha hittat en lagom dosering av mitt helvetespulver..!
Senaste passet vart i förrgår, axlar och mage. Förbaskat bra pump och hade energi till att köra alla 7 planerade övningar, plus två till. Riktigt bra. Och inga skumma biverkningar!
Trevligt sällskap gör ju dock mycket också. Kan ju träna tidigare nu när jag är ledig, så man slipper hänga där helt ensam. Skönt.

Ingen träning igår dock, kvällen tillbringades med världens bästa Tess! Vi plockade fram våra allra mest estetiska gener och skapade ett fantastiskt konstverk på min vägg :) Folk köper väggdekaler och citat som klistermärken, Therese och jag målar direkt på väggen :) Blev riktigt fin, riktigt riktigt fint.
Per aspera ad astra. Genom svårigheter mot stjärnorna. Najs.


Just nu befinner sig mitt hjärta nånstans mellan Kosovo och Sverige. Och automatiskt lägger Fröken Ur i handbromsen, tiden går aldrig så långsamt som sista dygnet!
Längtar!
Var hemma hos mormor o morfar i morse och skulle rida, har ju mina hästar på deras gård. Dom sitter ute och äter frukost och läser tidningen, som vanligt. Plötsligt frågar mormor vad Stoffe heter i efternamn, för att sen konstatera att han är med i tidningen :) Nåt reportage om svenska soldater utomlands.
"-Men herregud, han är ju dubbelt så stor som dom andra på bilden!"  Haha! Söta mormor.
Min stilige soldat.

Som jag längtar...

Kommentarer
Postat av: natta

hej! du ska studera på katrineberg va? hur länge ska du vara där isf? blev lite nyfiken på att veta hur lång utbildningen är:) awesome blogg btw!

2010-06-25 @ 13:37:50
Postat av: Rebecca

Jupp, det blir Katrineberg, den utbildningen är på en termin. Googla på namnet så får du mer info :)

Tack för berömmet :)

2010-06-27 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0