Min kille har köpt båt ;)

Tillfälligt solo ett par dagar, herr pojkvän är i linköping och sjösätter sin båt... ;) Haha! No comments.
Drygt en vecka kvar av hans ledighet, innan han åker tillbaka till kosovo. Tiden går såå fort när han är hemma, får försöka ta vara på tiden så gott det går.. 
Äkta lycka kommer i små doser. Dagens sanning.

Träningen idag då, redan avklarad! Ben och mage, gick riktigt bra!
Benpress, fullt magasin = strax under 200kg, som uppvärmning. Knäböj fristång upp till 80kg, riktigt djupa för att vara mig och mina skitknäleder! Dessutom lyckades jag ännu en gång få blåmärken på axlarna av stången. Antingen har jag klena boldkärl eller så är stången tuuung. Inte bestämt mig för vilket ännu ;)
Bencurl och benspark avslutningsvis, inga konstigheter.
Mage, sidoböjningar med 25kg hantel, knästående crunch med rep (tungt jävlar i havet!), crunch med 10kg viktplatta över huvudet. Avslut med crunch på boll, 3sek toppkontraktion och typ 3sek excentrisk fas. Bränner helt sinnessjukt.
Nöjd med dagen, helt klart. Imorgon väntar favoriten, pecs och triceps! Det är kärlek det!

Kvällen kommer tillbringas i ett, antagligen, väldigt varmt ridhus. Det ska hopptränas för herr Albin. Mycket trevligt. Ganska längesen vi hopptränade nu känns det som. Ska bli riktigt kul.

Nu ska jag ut och mysa lite i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0