Vinden blåster åt mitt håll

Imorgon är det.. examen?..student?..avslutning?.. Ja, nåt i den stilen. Jag är klar med min utbildning. Med mig får jag ett intyg och ett massagediplom.
Sen väntar allvaret i Falkenberg till hösten. Vansinneshärligt! Har nog fortfarande inte riktigt fattat det... Personlig tränare liksom.. Stort.

Och i och med beskedet från skolan så måste ju formen vässas till max, vilket har resulterat i hysteriskt bra pass med galet mycket motivation! Herregud, jag har fortfarande träningsvärk i magen efter måndagens pass! Har nog aldrig hänt. Det är nu man får kämpa med att bromsa sig själv.. Suck, tråkigt..

I helgen väntar tävling med den lilla hästen, känns faktiskt lovande! Jag är på g, äntligen! Just nu känns det bara som om alla knutar har löst upp sig, med allting. Jag trivs :)


Allt är oförskämt lätt, enkelt och härligt just nu. Och jag njuter, damn it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0