Söndag, typ..?

Sitter och försöker få ihop min föreläsning, men motivationen tryter..
Min lärare bad mig hålla en föreläsning om kost nästa vecka som jag fick lov att vinkla hur jag ville. Men har svårt att begränsa mig känner jag. Och hur jag än börjar så hamnar jag alltid hos mina kära aminosyror och står och trampar. Hm.
Tänker att jag bör vinkla den så att det kan träffa så många som möjligt i klassen. En friskvårdsklass liksom, där borde man ju kunna snöa in rätt bra med näringläran, kan man ju tycka. Så är dock inte fallet... Trist. Well well, back to basics.

Träningen har varit helgens största ångest, inte hunnit alls. Och att gymmet stänger redan 19.00 på lördagar är rent diskriminerande mot mig som aldrig tränar innan 20.30 ;)
Men ikväll är det fullt ös som gäller, axlar och mage. Dock utan träningskompis, hrm ja, no coments..

Dessförinnan bär det av till ridskolan för lite privatträningar. Kul kul.
Mina egna små djur är helt galet duktiga just nu. Unghästen blir bara bättre och bättre, och ponni är på väg tillbaka mot något slags toppform.
Härligt.


Meen först, föreläsningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0