Trapz i strejk

"Du kan köra mer shrugs gumman, det är bra. Tungt ska det va"
Klart att jag missade djävulshoren som växte ut ur pannan på honom.. För sagt och gjort, shrugs va det ja. Herrejävlar vilken träningsvärk! Damn, så ont får jag inte ens om jag försöker. Nåväl, det blir bra.

Vidare på träningsfronten, kan det vara så att det finns en ljusning på mina ensamhetspass? Kanske. Hade inte varit fel, behöver någon som jagar på mig lite, helt klart.

Dagens diss tilldelas dock mina leder. Om ni tror att ni kan stoppa mig från att jobba på ännu hårdare och ännu tyngre, då tror ni fel! Så, axelled-handled-knäled, screw you!


Nu väntar dagens nästa projekt, lunch i solen med världens bästa mamma! Älskar lediga dagar :)

So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0