Lite sällskap...?

Vaknade i morse vid 6-7 tiden, som vanligt, och tänkte bege mig ut på min dagliga morgonpromenad. Tittar ut genom fönstret och ångrar mig ganska snabbt. Hatar skitväder som stör min motivation! Visst hade jag kunnat stålsätta mig och mobilisera all min karraktär och gå ut ändå, men nej, inte tillräckligt mycket diciplin trots allt. Även jag har gränser...

Låg kvar i sängen, och insåg att det är mindre än en månad kvar tills decembercupen, sen fitnessfestivalen. Och jag står utan sällskap... Skit!
Nog för att jag ska dit även om jag så får åka själv, men det känns ju inte allt för lockande.. Så, är det någon kvar därute som liksom jag fortfarande inte har sällskap till något av eventen, hör av er!!

Nåväl, träning igår bestod av axlar. Dock måste jag befunnit mig i total diet-koma, fick hjänsläpp mellan varje övning och hade ingen aning om vad jag skulle köra näst... Men men, blev ett ok pass ändå.
Ikväll väntar storstryk av ryggen, gott!


Gårdagens höjdpunkt är ju också värd att nämna, hoppträning med världens bästa Pernie! =D
Båda är hemma i staden på höstlov, passade på att låna varsin kuse från stallet och gästspela på hoppträningen, hysteriskt roligt! Tränaren är dessutom en av mina närmsta vänner, kärt återseende. Kind of.... ;)


Well well, dax att bege sig av mot jobbet snart. Idag väntar en gyminstruktion med någon som faktiskt HAR tränat tidigare, wihoo! ;)

Adjö for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0