PT klassen HT-10

Ibland bara slås man av saker, sånt man egentligen vet om och som inte är några konstigheter. Men ändå blir man fullständigt knockad av sanningen.
Idag är en sån dag.

Om bara några veckor är jag klar med min utbildning.
Skönt, kan tyckas.
Ingenstans, tycker jag.

Jag får en licens, jag kan titulera mig ett yrke, jag får jobba med mitt största intresse.
Men jag förlorar de goaste människorna jag nånsinn träffat.

Finns inte ord för att beskriva hur vansinnesmycket jag tycker om er gänget.
Så jag nöjer mig med att bara från djupet av min själ säga Tack för att jag fått lära känna er.

http://www.youtube.com/watch?v=IR6uz_VTCUo&feature=related

"I hope you had the time of your life"
För det har jag haft.


PT-klassen HT-10. Freaking Magic.

Kommentarer
Postat av: Henke

Vi tycker om dig med!

2010-11-24 @ 09:25:51
Postat av: Gurra

Hell yeah we do! kommer sakna er alla som fisken saknar vattnet!

2010-11-24 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0