And the winner is.... Winkleeeer!

Just nu flyter strömmen på samma håll som jag :)

Avverkat ett riktigt bra pass på gymmet i förmiddags, såå magiskt härligt att få komma hem till mitt gym och träffa folket där. Det är överlägset vad som annars fattas mig allra mest just nu, mina gymvänner.
Civila vänner och gymvänner fyller väldigt olika funktion. För hur mycket jag än älskar folket i vessige, så finns det inga bättre byggarhomies än de där hemma.
Det bara är så.


För övrigt har det varit en förbaskat bra vecka, mycket skoj!
Onsdag innebar ett studiebesök på högskolan i halmstad, och ffa deras idrottscentrum och studentgym.
Kul att se lite andra världar, absolut.
Höjdpunkten vart dock deras tävling som vi fick delta i, en utmaning i maxreps i dips, chins och brutalbänk. Faktiskt mycket nöjd med mina resultat, persade i dips med 23 reps! Och det på diet! Velly good!
Idag trillade resultaten in på mailen, jag lyckades vinna i dips! =D Dessutom kom jag 2a i chins och 3a i brutalbänk! =D
Och med det kammade jag hem en PT-timme (haha!), en vattenflaska och en Swebar ;)
Även stort grattis till världens bästa Gurra som kom 3a i dips herrklassen, dessutom delad placering med världens bästa lärare Jarno! Grattis killar!

Klapp på min axel!



På helgens aktivitetslista står dietcheck (förhoppningsvis), träning och lussebullebak.
För på söndag har det bjudits in till bullfest på annexet, lätt värt att flytta på den heliga ätardagen bara för detta event :)


Längre fram i veckoplaneringen står Fitness Five utmaning internt i klassen. Kommer bli en uppgörelse utan dess like! Så mycket stolthet står på spel (eller, i alla fall för mig..!)
Kan redan nu avslöja att jag planerar att dominera även denna utmaning!
Hell yeah!


Tills vidare, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0