Diet-lycka!

Woohoo, idag är en sån dag när det känns som om allt bara går min väg!

-Vågen visade toppnotering (eller bottennotering kanske det ska kallas) i morse, delmål 1 uppnått!
-Fick dra åt lyftarbältet ett hål extra igår :)
-Kroppen känns superfräsch, inte ens axeljävlarna strular
-Inget sug whatsoever efter kolhydrater
-Har ökat styrka sen jag började deffen
-Maxad energi under passen

Dock! har ju även jag mina dippar. Den mentala nivån kan emellanåt mest liknas vid en gravt förståndshandikappad känns det som (no affence..) Man har inte sina smartaste stunder under diet direkt... Men, inget jättestor skillnad mot innan ;)

Igår noterades det än en gång hur märklig man blir på diet.. :)
Fikade med världens bästa Thess på stan, gick in i en affär där hon köpte ett par superfina örhängen, till MIG :)  och jag blir så glad att ögonen tåras, så lycklig i hela hjärtat av mina nya örhängen av min fina vän :)
Haha, känslosvall - ja.... ;)


Träningen idag för för övrigt helt okej, bortsett frå en liten dipp på mitten.. Fattar inte vad det är som är så svårt med att få upp 20-kilos hantlarna i bröstpressen, 17,5-kg är ju peanut... Mycket mentalt antar jag. Well well.
60kg bänkpress vart i alla fall bra, även om det var väääldigt mycket hjälp upp med stången de sista repsen ;)
Inte mitt bästa pass, men mycket trevligt sällskap förgyllde. Tack.
Och! Som min bästaste klasskompis valde att uttrycka sig:
 "Det gör ju inget om bröstpassen inte går så bra för din del, det syns ju inte på dig ändå"
Haha, oöverträffbart! =D

Imorgon blir det benträning, hatkärlek rakt igenom!
Får väl se om det vågar dyka upp nåt sällskap det det passet.. ;)


Nåväl, that´s it for now.
Adjö


Kommentarer
Postat av: Thess

Du är ju för söt :)) Du var värd dem + att jag ju vill att du ska tänka på mig emellanåt när du har dem, nu när vi inte ses så ofta (men det får det bli ändring på efter jul!!!) Puss & Kram <3

2010-11-08 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0