Full steam spacemachine

Dåligt med uppdateringar här på sistonne..
Skyller på en brutaljobbig vecka med skolarbete, visserligen förbannat härligt men lite fritid. Framför allt om 2 timmar om dagen går till styrketräning och resterande tid innan sänggående tillbringas framför idol.. ;)

Well well.

Summa summarum, jag fortsätter att trivas underbart bra på min skola, med min utbildning och framför allt med min klass. Och jag trivs med min träning!
Jag vet inte, men jag hoppas, att det har hänt något sedan förra helgens totala sammanbrott.
Jag är starkare än så. Men förvånad över hur otroligt stor del av det här som sitter i huvudet. Den mentala delen är minst lika stor som musklerna. Där har jag min akilleshäl.
Men jag jobbar på det.
Jag vet hur jag ska tänka, jag ska bara göra det också.. Oj så svårt.
But I´m getting there.


Nåväl, full speed imorgon, dömma dressyrtävling på morgonen, träna ett ekipage därefter, rida mina tre hästar, styrketräna ben + mage, åka 25mil tillbaka hem till vessigebro, göra 211 instuderingsfrågor till Testledarutbildningen och slutligen stupa i säng.. För att vakna upp med en helt ny vecka framför mig, sjukt mycket att göra och framför allt sjuuukt många goa gympass med mina PT-homies! Pure looove!

Och! Inte att förglömma! bara drygt två veckor kvar tills världens bästa landar i sverige igen, för gott denna gången!
Sååå underbart!

Jupp, det kommer bli bra dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0