Brutala jag

Första passet hemma på united motion sen flytten idag, borta bra men hemma bäst!
Men nog saknades mina PT-guys, the best of the best of the best =D
Dessutom starka misstankar om att UM konspirerar mot mig, jag lyckas alltid vara heeelt ensam på gymmet när jag väl är där. Inte jättekul, men vad gör man inte för en smithmaskin ;)

Nåväl, brutalt bra benpass blev det idag. Lyckades ju pajja min axel i slutet av veckan, så det fick bli vila för överkroppen idag.
Även om det inte finns jättemycket benmaskiner på UM, så är det ändå 300% mer än skolan, där man får hålla tillgodo med fria vikter..
Så det blev smal benpress 180kg (maxat magasin), knäböj i smith 120kg (PERS!), bencurl i maskin och i funktionell dragmaskin. Gott!

Framöver väntar vila tills på tisdag, så är det all in som gäller när det ska göras test till fysprofilen. Nåväl, all in i styrketesterna i alla fall, resten skiter jag i...  :p


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0