Säg vem det fucking va!

Söndagen har hittills ägnats åt tvätt, disk, dammsugning, hästmotionering och nu ett antal timmar framför datorn.
Imorgon börjar en ny vecka, och inte vilken vecka som helst, utan första veckan av monsterbulken. I ett antal månader ska det byggas muskler, jäklar i min låda.
Så, nytt schema har skapats, ny splitt och högre intensitet.
Kosten kommer bli mer kontrollerad, mer protein ca 3g/kg kroppsvikt. Lagom. Ökning med ca 1 gram.
Dock skitsvårt att uppskatta hur mycket protein man får i sig genom maten i skolan, känns lite ofint att ha med sig digitalvågen i matsalen.. ;) Så det får bli en grov uppskattning.


Men först! Ska min helvetesfuckingjävlaskit axel bli bra...


"Vilket ledband var det som pajja? Säg vem det fucking va!
Vad ska jag göra med mitt fucking ledband?"

Humor på en söndag.

=D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0