Tjock och stark...

Egenstudier hela förmiddagen, börjar lektionerna först kl 13. Energin sprudlade imorse när man vart uppe kl 07 och käkade frukost med ambitionen att gör klart arbetet i hållningsanalys. Istället hamnar jag här.. Märkligt. Kan kanske ha och göra med att hållningsbilderna på mig själv mest gör mig deprimerad, är man så här sned och krokig verkligen...?!

Uppdatering på träningsfronten, tja, inget nytt egentligen.
Pecs i måndags, ökning till 20kg hantlar i lutande press, 60kg bänk. Kändes bra, helt ok.
Igår, axlar. Ökning till 17,5kg hantlar sittande press, 100kg shrugs var oförskämt lätt, men ville inte öka mer för jag råkade välja fel stång.. :p
Anledningen till alla ökningar är ju förvisso att repsantalet är nere i 2-3 . . Men ändå..!
Känns fortfarande ovant att köra så få reps, och många gånger märker jag att tekniken failar mer än styrkan. Men, det blir nog bra.
Börjar dessutom bli seriöst trött på att bulka nu, jobbigt att vara tjockis.. :P Ok, jag är inte tjock, men väl tjockare än jag nånsinn varit. Däremot även starkare, det får väl överväga ett tag till, sen jäklar är det deff som gäller!
Som en viss herr Andersson sa, det är resultatet som räknas!
Resultatet kommer första helgen i december 2011... Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0