Det stavas PERS!

Ännu en vecka i vessigebro har passerat. Börjar starkt känna att helgen mer blir en transportsträcka till måndagen, då trivs man!

Inledningsvis för att summera veckan - träningen!
Har gått fortsatt bra, en axel som sakta men säkert börjar bli stabil igen, dock nästan oförskämt enkelt med tanke på att den minsann inte fått nån vila... ;)
Tisdagen innebar ett första gemensamt fyspass med klassen, tester till Fysprofilen. Självklart all in i styrketesterna, resulterade i 105kg knäböj (PERS), 19 dips (PERS) och 6 chins (PERS). Kanske inget att skryta med egentligen, men wtf, pers är alltid pers. Grymt kass på chins men , citat , Det är mitt eget fel , slut citat ,  ;)

Mina egna pass har däremot känts smått ostrukturerade, alltid svårt med nytt program och ny splitt. Bortsett från det så har det funkat bra, känns ovant med lågreps men ger grym träningsvärk och hoppas på resultat.
Ryggpasset vart killer med bl a 34kg hantelrodd och 50kg stångrodd...! Gott.

Sedan jag kom hem i eftermiddags har jag hunnit med en privatelev samt två egna hästar att träna. Hysteriskt nöjd med samtliga!  Önskar min duktiga Mimmi lycka till på tävlingen imorgon! Make me proud!

Imorgon kommer dagen spenderas på DM ihop med min älskade Pernie! Jag må ha världens goaste klass, men hon är fan klasskompis med prinsen!

Nåväl, god natt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0