Tack

Äntligen klar med min hållningsanalys from hell...
Nåväl, med detta konstateras att jag är precis så där normalt onormal i min hållning som de allra flesta andra :)

I övrigt har dagens hittills mest gått ut på att försöka kontrollera min endorfinabstinens, vill träna!
Sjukt nöjd med gårdagens ryggpass, framför allt jävligt nöjd över vår T-bar uppfinning ;) Fan Gurra, det blänker till så man blir tårögd ibland.. ;)
Fick dock avstå från marklyften igår, min Iliopsoas (För er som inte kan latin - höftböjaren..) gick i strejk efter ett frunktansvärt intelligent sprint test... Say no more...
Känns dock bättre idag, gott!
Blir ett riktigt köttigt armpass i eftermiddag, hoppas på att få sällskap av the best of the best idag :)


För övrigt, för att kopiera min facebook uppdatering, så är jag idag mest bara jävligt tacksam.
Finns så mycket folk i ens omgivning som påverkar så mycket mer än man tror.
Vänner, byggarpolare, klasskompisar både från förr och nu..
Så TACK! till alla er som supportar och stöttar.
Framförallt mina vardagshjältar. Ni som inte ens vet om vad ni gör.
Ni gör så mycket mer än ni tror. Den där sista lilla knuffen i den sista reppen i det sista settet.
"Det är nu det ger!"  kommer för alltid att eka i mitt huvud.
Ni gör mig starkare än vad jag trodde var möjligt. På alla plan.
Och ni vet inte ens om det....!

Hoppas även jag kan ge något tillbaka, om inte annat så en jäkla massa tacksamhet.
Tack.


...sentimental idag, Winkler?.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0