Att åka, eller att inte åka...?

Min bästa kompis Allan har gjort mig sällskap under i princip hela veckan.
Träningsvärken Allan.
Med ny Pre-workout, som fått det mycket smickrande namnet Crack, samt ett gäng grymma klasskompisar finns det bara ett läge på gymmet och det är 200%. Awsome!
Inte direkt några PBn att skryta med, ökade dock med 10kg till 120kg i shrugsen. Bra. 15kg hantlarna fick ett bra försök på lutande hammercurl, klarade med aningens hjälp en 2a i alla fall.
Imorgon väntar träning med en gammal polare hemma på gymmet i ronneby, ska bli kul! Blir ett tungt benpass, hur ny det ska funka med satansk träningsvärk i baksida lår.. Men men, det får visa sig.

I övrigt sitter jag mest och funderar på hur jag ska lägga upp nästa helg.
Stockholm eller inte stockholm?
Västerås eller inte västerås?
Båda eller ingen?
I stockholm väntar mosters 40-års fest, i västerås SM i BB o BF.
Dock innebär det att jag i så fall måste köra dit. typ 50mil enkel resa.
Mja, tål att tänkas på.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0