Vrålbulk och tokbygge

Just nu - tidig kväll i Vessigebro.
Fångarna på fortet epoken har haft sitt avslut, så ikväll befinner sig PT klassen på olika håll. Några i en bastu, några i en soffa och jag på gymmet. 
WHAT???
klockan är bara 19 och jag tränade för typ 5 timmar sen. Helt plötsligt har jag gått och blivit en sån där som alla andra, som faktiskt inte sliter hantlar till kl 23:45 på kvällarna. En Svensson. En vanlig jäkla byggarSvensson.
Hm, i reflekterande stund kändes det nästan lite tragiskt...!
Men vad gör man inte för att få träna ihop med världens goaste klasskompisar? =D

I övrigt går träningen bättre än nånsin, trots omställningen till dagtidsträning.
Pecsen smiskades ordentligt igår, med pers i bänkpress 60kg med 4 reps utan hjälp. Riktigt jäkla gott. Dock, med tanke på att jag just nu är tjockis, så har jag några kilo kvar till att ta kroppsvikten. För enligt herr Andersson är det definitionen av STARK, sin egen kroppsvikt i bänkpress. Well well, kanske nästa gång!
 
Helgen kommer ägnas åt att planera upp nytt schema och styra upp kosten ännu lite till, nu är det plattan i mattan som gäller fram till deff i dec.
Vrålbulk och tokbygge.
Tunga vikter, få reps och framförallt en jäkla massa protein. Ordinerat av den omtalade Andersson snubben ;)
Därefter blir det lite jojo resten av året. Ner, upp, sen ner igen och förhoppningsvis hamnar jag på en scen i december nästa år.
Men! Allt beror på hur det går.

Nåväl, bege sig hem till studentrummet och träna latinska namn.
Plus i kanten till den läsare som kan tala om vart spina iliaca anterior superior sitter ;)

God natt folket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0