Gött ändå :)

Wiie, vilken go dag det varit idag då! =D

Inleder med sovmorgon, vilket i praktiken innebär att jag ändå vaknar och stiger upp samma tid som vanligt, men att slippa alarmet är en psykisk befrielse :)
Fortsatte sedan att röja upp efter gårdagen, då jag och bror äntligen fick ihop min gigantiska hylla. Dock så pass stor att den kräver omstrukturering av hela lägenheten.. Men det blir bra!
Därefter träning på världens bästa Lok&Motion, med världens bästa sällskap :) Fick ihop ett riktigt bra benpass, var smått horribelt att ta sig fram på jobbet sen..
Lite gött gymhäng innan stämpelklockan ringde och arbetsuniformen åkte på.
Sen jobba, att jobba på loket en söndageftermiddag kan vara det softaste som finns..



Meen, inte kan man väl få bli allt för glad!
För att säkerställa balansen mellan lycka och olycka så har mina axlar sett till att gå i strejk igen.
Antar att tre dagars monsterträning i rad sätter sina spår, får helt enkelt bli vila på schemat imorgon. Hate it.
Positivt är dock att de inte känns trasiga denna gången, utan bara lätt överansträngda. Så det är nog inte så farligt.
Funderar på att ändå ta timmen innan jobbet och köra lite poseringsträning, klackskogången behöver slipas.. :p
Helt klart tristaste delen av satsningen, kommer dock säkerligen kännas bättre när man är mer i form och slipper känna sig som en säl i klackskor :P



Och något helt annat!

Om det nu mot förmodan finns någon kvar bland läsarna som känner mig från min tid som tävlingsryttare - I have an announcement to make!
Det kan vara så att Winkler är på väg att återuppta sig tävlingskarriär! =D
Förra veckan beställdes det nya tävlingsstövlar (jepp, jag har musklat ifrån de gamla..), och hästen börjar närma sig sitt livs form! Dessutom har jag massor av ridglädje just nu, jisses vad skönt det har varit att träna hela försäsongen utan att känna att jag SKA tävla.
Jag har bara kunnat rida för att det är kul, och det är kul ta mig sjutton! =D

Så, håll ögonen öppna, comeback planeras innan vårsäsongens slut :)




Loving Life


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0