Posedown!

Ofrivillig vilodag idag, de ofrivilliga är alltid värst...
Skulle egentligen kört bröst idag, men axlarna har gått i totalstrejk.
Dock har helgens behandling med glucosamin (hästvariant) i kombination med värmeliniment (också hästvariant) gett effekt. Känns rätt okej idag, så imorgon blir det nog ett försök till pass i alla fall.

Kan dock meddela att benen idag känts som två stockar, helt sjukt. Love it :)


Stunden innan jobbskiftet började tillbringade jag i lilla salen istället för att träna, iförd mina söta små klackskor och övade posering. Idag gjorde jag dock det enda rätta för egot, och struntade i bikinin. Idag blev det byxor och shorttop, good enough.
Poserna börjar sitta riktigt bra, bara den där rackarns T-walken som ska slipas på.
Tanken slog mig även att det snart är dax att börja poseringsträna inför publik. Ganske stor skillnad på att göra det själv, man är rätt partisk..:)
Måste verkligen bli bättre på att få in poseringsträningen i veckorna.. Skärpning!

Så skulle någon vara intresserad av att vara poseringspublik, let me know :)



Och förresten....

....jag är förbannat glad för att jag är jag =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0