Vem är du??

Av en slump gick jag in och kollade statistiken över antal läsare på denna eminenta blogg, och hjälp så många som är intresserade av vad jag har för mig... :O
Dock lämnar denna information ett stort tomrum i min nyfikenhet - vilka är ni?? Alla ni som vill veta vad jag fyller mina dagar med? Finns det överhuvudtaget några som läser för att ni känner mig som Rebecca Winkler från Ronneby Ryttarförening, eller är det bara Wimpy från gymmet?
Så en uppmaning! Gör min nyfikenhet en tjänst och lämna en kommentar och legitimera dig =D


Under kategorin Dagens träning skriver jag idag pecs.
Med viss nervositet för vad axeln skulle anse om detta, så valde jag att köra lite lättare basövningar och lite mer prickskytte. 55kg bänkpress i smith och 18kg lutande hantelpress fick räcka, kändes bra. Hittade till slut rätt läge i bänken utan att höger axel ploppar upp.
Imorgon utmanar jag ödet och kör ett rent axelpass. Dock kommer jag köra själv, är nog klokt. När jag har hjälp blir det alltid så många reps jag klara, + ett par till. Nu när lederna spökar kan det kanske vara lämpligt att stanna när jag är trött... :p 
Men fan inte annars! =D

 
Vill även officiellt tillägna en rad åt min fantastiska träningskompis som inte kan träna på ett tag... :(  Bli frisk snart, jag saknar dig!! ♥



Och för er som fortfarande är intresserade - mina hästar är värda miljoner just nu =D
Det går så magiskt bra, vilka guldklimpar jag har!
Dock inte riktigt lika kul när unghästen reagerar liiite för kvickt på saker som händer i omgivningen, idag flög hon iväg så hon knäckte till min rygg två-tre gånger när jag red... Spooky hästar är kul nästan jämt.... :p
Men bortsett från det så är dom million bucks båda två :)



God natt!

Kommentarer
Postat av: K

känner dig inte alls men jag har sett dig på loket. Räcker det? ;)

2011-04-12 @ 23:19:08
Postat av: träningbuddyn

Tack så mycket för det, snart är jag på benen igen då jävla kör vi! =) Jag kommer ner idag och pratar lite skit iaf.

2011-04-15 @ 09:35:29
Postat av: Frida

Hej! (Frida här, en PT-kund) Jag läser, fast jag hittade hit idag.. så det räknas kanske inte. Men från och med nu kan du räkna med mig här på bloggen! =)

Jag har sjukt mycket ångest för att jag inte är på gymmet och tänker en hel del på dig och saknar dig. Dock tränar jag på men ingen styrka (dåliga mig) och ska tävla ett kortare triathlonlopp nästa vecka med jobbet. =) SEN blir det styrka har jag lovat mig själv.

I all min ångest sökte jag på ditt namn på google och hittade hit. Spännande!

Snart är jag tillbaka hos dig igen, Hoppas du har tid (och ork) för mig då.

Kram

2011-04-20 @ 22:13:18
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0