Wierd

Mycket märklig dag idag.
Hela dagen har jag gått runt med en konstig obehagskänsla i själen, det är nåt som inte är rätt.. Jag har känt mig orolig, nojjig och ängslig, men jag har inte kunnat hitta vad det berott på..?
Tror jag kommit på det, om jag gräver riktigt djupt.
Hatar att behöva vara beroende av andra för att nå dit jag vill, att andra sätter mina begränsningar. När jag inte kan göra jobbet själv utan måste lita på andra. 
Nåväl, det blir nog bra, bara jag lär mig slappna av lite... 

Allt blev dock lite ljusare av underbart beröm från en vän, sånt värmer :)
 

Så, träningen då.
Axelträning på schemat idag, men halvpålitliga axlar..
Dom höll sig dock i skinnet och klagade inte speciellt mycket idag =D
Höll mig till ett uppvärmningsset  i varje ny övning så gick det bra.
Fokus mycket på bak- och utsida idag, egentligen ingen framsida alls då den redan är bra ändå. Baksida behöver alltid byggas mer..

Imorgon väntar armpass med trevligt sällskap :)


Inte mycket mer att säga om dagen, jag kör på mitt race och hoppas att jag kommer fram i tid...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0