Winkler lyfter på hatten

Oooooohhh, så kul det är att träna =D
 I veckan har jag haft äran att ha min buddy på plats vi tre träningspass, äntligen är han back on track :) Axlar, rygg och armar har vi hunnit slakta under veckan, känns hur bra som helst. Jag kan varken böja eller räta ut armarna, inte röra axlarna och inte flytta skulderbladen, DÅ har träningen gått bra =D
Just nu är träningen väldigt annorlunda mot vad jag kört tidigare. Förr var det alltid vara tunga basövningar, tuuungt. Var nere på singlar och körde till och med. Nu är det bara kontaktövningar och fokus på teknik, vilket noga övervakas av M. Upplever att jag faktiskt ökat en hel del på sistonne.
Hoppas på mätning i veckan, så jag kan få mitt utlåtande.. Hoppas känslan kan få stämma överens med verkligheten denna gången..
Känslan är förbaskat bra i alla fall.

Gårdagens träning blev på egen hand, dock helt vansinnigt bra!
Benpass, med pers i benpress med en tia på 250kg = fullt viktmagasin =D Sjukt gott.
Grava svårigheter med framkommligheten idag.. ;)


Påskhelgen för övrigt har inneburit jobb, jobb och mera jobb. Antingen på arbetsplasten, hemma eller med musklerna. 
Igår fick jag boostra upp min manlighet ordentligt med både motorsåg och traktorkörning, haha ;)
 



Loving life

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0