Elit


Nyss hemkommen från gymmet.
Först jobba från öppning till stängning, tio timmar.. Sådär halvkul när man tittar ut genom fönstret och världens sommarväder lockar.. Men men.

Klockan 20.00 ringde stämpelklockan, kastade ut indierna (nåväl, de gick tillslut..) och behöll eliten =D
Bästa boysen, vilka godingar.. ♥
Blev ett halveffektivt bröstpass för mig och J, men även om det inte blev många övningar kommer det säkerligen kännas imorgon :p Negativa flies är inget mn skojar bort...

Under eftermiddagen lärde jag även känna en ny stjärna lite närmare, helt klart en sådan! En riktigt oväntad överraskning, oj vad snopen jag vart...!
Ser mycket lovande ut, skitkul!  =D



Preview av morgondagen:
Rida, lika fint väder som idag!
Träna, lika bra sällskap som idag :)
Jobba, lika lugnt som idag.. :p




Och bara för att slänga in lite gnäll i min annars överdrivet positiva vardag, så är mitt RLS värre än någonsinn just nu.. Blir alltid värre på sommaren av någon anledning, vissa dagar är det till och med svårt att sova, ofta jag behöver upp och gå runt lite för att det ska lugna sig..
Extra spännande med då träning är antingen lugnar eller förvärrar symptomen, vet aldrig från gång till gång..

För er som missat det här med RLS, så betyder det Restless Leg Symdrome.
För mer info så finns det en funktion som kallas Google, men summa summarum så yttrar sig mina symptom i krypande, pirrande och bubblande känsla i benen.
Låter kanske inte som nån stor grej, och det är det egentligen inte heller.
Men när man vet att skiten är kronisk och dessutom förbannat irriterande, då blir det drygt :p



Men som sagt, på det stora hela så är det en fis i universum, för jag har världens bästa liv! ♥
Ska bara invänta sista pusselbiten med...



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0