Tuesday, I´m in love!

Hemkommen från ännu en dag på gymmet.
Och vilken dag! =D

Inledde med ett riktigt bra axelpass med bästa J. Avslut med negativa sidolyft som inte är männskligt nånstanns.. Helt sjukt vad ont det gör! Fast bra ont :)
Sen krävs det nog två dårar av rang för att ge sig på militärpressar efteråt.. :p
Gick dock inget vidare när killarna bredvid, när jag var mitt i settet, börjar dra repliker ur youtubes just nu skönaste klipp. Var helt övertygad om att det var på gränsen till intern humor, men tydligen uppskattas det hos flera :)
Nyfikna läsare uppmanas be snällt om länken ;)

Därefter, poseringsträning.. Älskar att posera, men hatar fortfarande skorna...
Idag blev det dock mer posering än walk, plus att det slängdes in lite byggarposer emellanåt, så det va rätt kul ;)
Och framförallt guld med sällskap, posering är rätt långtradigt annars..
Även söta H slank in en stund, den lilla däkan.. ;)  Snart ska jag också bli så deffad... ;)
Kul att se henne i alla fall, även om hennes låååånga diet/tävlingssäsong mest skrämmer mig ;)
Håller tummarna i helgen och hoppas att det märks ända till oslo!


Vid 16-tiden åkte den officiella arbetsuniformen på, dvs träningsjackan..!
J lyckades även rädda resten av kvällen, eller i alla fall den delen som involverade mitt humör och energinivå. Att en burk kvarg kan göra en så glad =D
Tack söting!



Imorgon väntar träning med en ny bekantskap, vår nya stjärna :)
Ska bli riktigt kul, vår nyaste team-medlem ska hälsas välkommen med ett brutalt ryggpass =D
För övrigt riktigt jäkla kul med fler byggare som satsar lite. Finns inte gott om såna direkt..
Att han dessutom ger intryck av att vara en riktig underdog gör bara saken ännu roligare ;)

 



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0