Onsdag

Lite go dag ändå =D

Ridning på morgonen, bästa guddottern var också ute och red lite på min ena häst, alltid mysigt :)
Sen snabbt iväg till jobet, riktigt kul dag där med! Hade en PT-kund som var rätt.. intressant.. ;) Haha, man har aldrig tråkigt när man har med människor att göra i alla fall :)

Efter jobb vart det hastighetsrekord bort till Loket, hatar att vara sen.. :p
Träning med nya esset idag :)
Fick ihop ett riktigt bra ryggpass med mycket fokus på kontakt, dvs mindre basövningar och mer punktträning. Blev rätt bra, verkade som om passet uppskattades i alla fall :)


Och nu sitter man här..
Just nu springer två störda katter runt och jagar varandra, fram och tillbaka på våra 45 kvm.. Mycket underhållande, framförallt att samla upp blomkrukor, ljusstakar och dvd-filmer som dom lyckats välta ner på vägen.
Fast mina katter kan i alla fall inte öppna kökslådor... ;)

Borde-listan ligger i bakhuvudet, känns som om den bara blir längre och längre..
Men den får nog ändå ligga kvar i bakhuvudet tills imorgon, alldeles för trött.


Imorgon väntar ny mätning hos coachen, spännande.
Så imorgon kommer dagen vara antingen Depp eller Pepp, beroende på resultat.
Håller en tumme för att jag får sällskap till träningen efteråt med. Likey!
Konstigt egentligen. Jag har alltid tränat själv, bortsett från perioden på katrineberg och min wingmate där.
Men antar att man blir rätt bortskämd med att alltid ha nån som står bredvid.



Nåväl, imorgon är en annan dag.

God natt, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0