Goosch!

Okej, dax att återge dagen som gått.

Började med att vakna för sent, till följd av att jag varit vaken för sent :p Skärpning!
Åkte hem till barndomshemmet, packade ihop allt av värde från mina 18 första år på 45min.. Hit and run taktiken innebar minst smärta på kortast tid, men fan.. Ingen i världen förtjänar det här..

Nåväl, slut på depp!
Åkte till gymmet, seeen som oftast. Jag har utvecklat en mycket stark tidsoptimism på senare år. Dessutom bygger hela mitt tidsschema på att jag kan snitta 150km/h hela vägen till kna, vilket INTE var en lämplig idé idag, när en polisbil låg framför mig heeela vägen.. :p Kanske ska se det som en pik från Han där uppe..

Till slut framme på gymmet, hade tid hos Mari för BIA-mätning.
Ett resultat som visade +1kg muskelmassa sedan sista mätningen, 1½ månad!
Helt galet bra resultat, som jag egentligen bara kan tacka underbara M för.

Jag har alltid tränat hårt, eller jag har tyckt det i alla fall.
Har inte ens varit i närheten tidigare.
Jag är så trött efter passen så jag känner mig medvetslös i ett par timmar efteråt, men ändå så endorfinhög att jag slår huvudet i taket.
Och jag är så innerligt tacksam mot personen som står bakom detta.

En tung sten föll även när M tog på sig rollen som.. assisterande coach.. extra coach.. coach sidekick.. backup coach.. Ja, vad det nu ska kallas.
Dvs att vara den som ska vara min hjärna under tävling :)
Som sagt, det var en riktigt tung sten som har inneburit mycket ångest.
Men bättre än så här kan det knappast bli :)


Träningen då?!
Självklart, benpass med J, högreps.
Lyckades nästan bjuda på tjej-däng i nån övning ;)
Inledde hårt, kanske för hårt.., med 20 reps på 200kg i benpressen. Det kändes...!
Sen fortsatte passet i samma sjuka anda, att gå utan att hålla i sig var knappt att tänka på. Sinnessjukt tryck i benen!
Helt galet. Fast galet skönt ändå :)
Trivs mycket bra i sällskapet också :)



Ibland känns det verkligen som om jag tillbringar all min lediga, och olediga, tid på Loket. Och det är nog sant, i alla fall för det mesta.
Men jag trivs.
Jag trivs så vansinnesbra så det finns inte ord i världen som räcker till.
Jag har kanske ett ganska underligt liv just nu. Men det är mitt liv.
Och jag älskar varje sekund av det! =D


"Nu ser vi till att vinna den där tävlingen!"
Oh yes indeed! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0