Bikini och klackar

Dagens börjar gå mot sitt slut, och jag har överlevt även denna gången.
Trots vissa prövningar i form av klackskogång med bikini i grupp...
Det kallas poseringsträning.

För det är ju så, för att kunna tävla i bodyfitness behövs inte bara muskelmassa. Det krävs skills på klackar med.
Musklerna sitter där de sitter, där är jag inte så orolig, även om man alltid vill ha mer.. Men klackar däremot..
Att dessutom ställa mig på line ihop med en tjej som har en vecka till tävling och en annan som är konstant deff, det är mest mobbing..!
Men som sagt, intalar mig att jag har en riktigt bra offseason form.. ;)

Innerst inne, även om jag verkar gnällig, så är jag förbaskat nöjd med min form! =D

Poseringarna sitter däremot riktigt bra, rätt märkligt hur hela kroppsformen kan förändras med bra poser. Fick faktiskt massa fint beröm för det idag... :) Kul!

På träningsfronten har det faktiskt varit vila som gällt denna helgen. Dels på grund av mycket jobb, dels brist på sällskap, och dels för att jag helt enkelt behövt vila.
Jag älskar att träna hårt och mycket, och ibland kanske lite väl mycket och lite väl hårt. Men jag börjar bli bättre på att lyssna på vad kroppen säger, även om inte viljan alltid håller med.. ;)

Imorgon är det dock gasen i botten som gäller, veckan rivstartas (för visst är det ny vecka imorgon..?) med ett tungt benpass, likey! =D


För övrigt, så kan det vara så att Winkler har pirr i magen...... :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Thess

Hahahaha, med tanke på att det bara var du, jag & Helen där..och Helen är den med en vecka kvar till tävling menar du alltså att jag är i konstant deff :D:D Dagens osanning :D Men jäklar var kul det var, och jobbigt!!



Du är så duktig snäckan, och jag ÄLSKAR att vi är på samma arbetsplats igen :)) <3

Och så gillar jag ditt pirr i magen fniss ;D



Love you!!

2011-04-05 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0