jagskulleverkligenbehövaenmanimittliv!

Idag är inte igår, och jag är på gott humör igen =D

Idag blev det armträning för mig och min kompanjon.
Trots diverse åkommor och mindre sammarbetsvilliga leder, så blev det ett gott pass till slut. Vilket det iofs alltid blir, jag är tacksammast i världen för min träningskompis!

Eftersom vi körde rygg igår så stannade vi på två bicepsövningar, vanliga hantelcurl och lutande curl i kabel. Triceps plågades med smala pushdowns, pushdowns med rep och enarms frenchpress. Jepp, kabelmaskin is the shit... ;)

Tre dagars träning på rad ihop med M är ingen dans på rosor (varken fysiskt eller mentalt...;) )
Just nu känns det som om min överkropp blivit utkastad från ett flygplan, söndertuggad av hyenor och överkörd av en lastbil. Dvs underbart =D Dessutom känns det som om någon har spottat på min själ och stampat på min hybris. Dvs jag är starkare än någonsinn =D
Den där sjukt trasiga känslan av att vara helt slut som artist i kombination med endorfiner och lyckorus, den kan man nog bara åstadkomma genom sinnessjuk kroppsbyggning...
Loving every minute.


Dagen för övrigt har inneburit införskaffning av bokhylla. Nu ska alla mina pokaler och priser få flytta hem.
Jag brukar besitta en brutalt stor dos av tålamod och envishet, men när jag öppnade kartongerna och tittade på beskrivningen, då lämnade jag helt enkelt walk over. .
Dels är jag ju trots allt tjej, och om inte annat så yttrar det sig i min totala avsaknad av verktyg. Jag har ett vattenpass som är lånat på obestämd tid av min pappa, men det vet till och med jag att man inte bygger ihop bokhyllor med..
Dessutom så visade beskrivningen klart och tydligt att, Jodå, två personer ska man allt vara. Att den sen dessutom ansåg att man behöver ha utrymme motsvarande ett flygfält för att skruva ihop den, den orkade jag inte ens ta till mig..

Såå, jag gjorde det enda rätta.
Jag la alla kartongerna i ett hörn och inväntar att den skruvar upp sig själv...
Jagskulleverkligenbehövaenmanimittliv!

Bortsett från bokhyllan;

Living my dream.


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0