Winkler 2.0

Ooops, väldigt klent med uppdateringar sista tiden..
Inbillar mig att ingen är direkt intresserad av vad jag håller på med, en medelmåtta med stora drömmar.. ;)

Inte har det hänt speciellt mycket sen sist heller.
Jag tränar, jag jobbar och jag rider. Ungefär så.

Träningen går just nu i ett sjujäklar monstertempo framåt, motivationen kunde inte varit bättre!
Persar på nästan varje pass, och efter sista settet inleds längtan till nästa pass..!
Armar stod på schemat igår, helt okej pass för att vara efter stängning. 18kg hantelcurl gick förvånadsvärt bra, kul! Klättrar mot 20... ;) Efter det blev det liggande curl i kabel, och sittande hammercurl. Triceps pushdown, enarms frenchpress och kickbacks. Nej, inget mer revolutionerande än så. Men det funkar, jag växer och frodas.. ;)

Växer var det ja..
Imorgon stundar första träffen med hela vårt fitness team. Och utan att överdriva törs jag påstå att jag är dubbelt så stor som de andra. Minst. och då talar vi inte muskelmässigt.
För det allra mesta så bekommer det inte mig, men jag måste erkänna att gå runt i bikini och högklackat i det gänget gör även den starkaste Winkler obekväm..
Nåväl, 20veckor deff så är jag också där.
Det kallas off-season och det ska vara så! XD

Dagen inleds dock på bästa tänkbara vis...!
Håller på den.. ;)



Off topic.
Arbetet i receptionen på ett gym inkluderar även vissa städuppgifter. Däribland att kvällsstäda omklädningsrummen. Således även herrarnas.
Därav mitt issue!
För att riktigt gardera mig om att jag inte är ensam med att irritera mig på detta fenomen så sökte jag på facebook. För finns det inte en grupp på facebook som är emot det, då är man ensam mot världen!
Och mycket riktigt, 6 grupper fanns det, och vi har alla en sak gemensamt.
Vi hatar strumpludd!
Seriöst killar, vad är grejen med strumpludd!?
Måste ni nödvändigtvis ha svarta tubsockor, så snälla - ta bort luddet!

Hur mycket strumpludd finns det i världen...?

Evig tacksamhet utlovas till den person av manlig tillhörighet som kan komma med en lösning på strumpluddsproblemet...



Nåväl, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0