Flytt, flytt, flytt..

Boendestatus - Kaos.
Men det spelar mindre roll, för jag har världens bästa sambo ♥

Projekt Flytt inleddes igår, alltid med samma ångest inför röran som följer..
Gick dock oväntat snabbt och enkelt, all tacksamhet åt de tre hjältar som hjälpte till! Guld!
Inte ens min bokhylla vållade allt för mycket problem, grabbar är bra att ha.. :)

Några timmar av uppackning, iordningställande, flyttpizza (yääh!), mer uppackning och fixande..

Avbrott i kaoset med middag på Montmartre och glass på Glassiären med bästaste Velinarna ♥,  sen däcka i soffan till Bigger Stronger Faster = höjdarkväll! =D



Projekt Muskler ligger väl ungefär på samma nivå av kaos som ovan nämnda projekt..
En trasig axel och nu dessutom en gnällig fot sätter käppar i hjulet.
Axeln behandlas av bästa Ulf Gustafsson med ljusakupunktur och blir sakta bättre.
För övrigt så kan ljusakupunktur vara det jag mest av allt i världen rekommenderar för alla som sliter hårt på sin kropp. Känslan efter första behandligen var lätt euforisk och kroppen kändes ungefär 5kg lättare och full av energi. Underbart!
Ulf Gustafsson - You´ve got my vote!

Bortsett från att kroppen motarbetar mig, så går det bra.. ;)

Ser fram emot ett gott armpass efter dagens jobb, ett av tre pass jag kan köra utan att axeln surar ihop allt för mycket.. ;)


Resten av min lediga tid ska jag slåss mot flyttkartongerna.
Förhoppningsvis överlever jag.



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0