Panik

I tisdags togs ett sista farväl till den vackraste kvinnan i världen.
Tomheten och saknaden kan nog göra vem som helst till idiot..
Jag försöker vara stark och klok. Ibland håller det, ibland inte.
Men jag sliter. Damn it, som jag sliter..


Ett par dagar av bristande träning gör sig påminda på vågen. Suck.  
Igår innebar det straffrunda efter styrketräningen, 60min cardio på 75% av maxpuls efteråt.
Sjukt..

Idag har varit en relativt bra dag, fick till ett ovanligt bra pass för att vara på egen hand.
Rygg blev det, strikt och mycket kontakt idag.
Latsdrag, bred rodd, knästående latpull i kabelmaskin, raka latsdrag och enarms rodd fick det bli. Efter det 40min cardio på 75%. Jepp, jobbigt.. :p Men det var en mycket nöjd och stolt Wimp som tillslut gick av löpbandet :) 





För övrigt kan Wimpys vardag just nu mest beskrivas med ett ord: Panik.
Panik över att vågen rör sig för sakta.
Panik över kostupplägg.
Panik över motivation och energi som vägrar infinna sig.
Panik över att inte hinna med.
Panik över allt som ska fixas.
Panik över att jag har panik.. :p


Annars är allt lugnt.. :p



So long.

Kommentarer
Postat av: Cissi Velin

Ta det lugnt och var cool - det löser sig! :)

2011-08-04 @ 16:56:00
Postat av: fitnessdesi

Fina du! Släpp de där tankarna och lägg din energi att titta på vad du faktiskt har åstadkommit hittills. Du är jätteduktig!! Jag ser skillnad på din form varje gång vi ses, så skit i vad vågen säger. Huvudsaken är att du är stark, både i huvud och kropp (och det är du!!) och ser målet där framme. Och målet är inte slutet på din väg- det är början till något ännu större ;)

2011-08-04 @ 22:45:50
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Mr. G

Det är bara att ösa, fru Winkler! Hämta kraft från svunna tider i ett sketet folkhögskolegym!

2011-08-05 @ 19:25:07
URL: http://tankeochstyrka.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0