Woop woop Wimp!

Bit ihop och gör det hårt!

Boostrad med energi, styrka och pepp från alla möjliga och omöjliga håll. 
Tack till alla.. 

"Wimpy redo?
Världen redo?
KÖÖÖÖÖÖÖR!"
 

Gårdagens pass ansvarade armarna för.
Hantelcurl upp till 18kg hantlarna inledde, sen liggande i kabelmaskin, sist bamsecurl i kabelmaskin.
Triceps pushdown med armbågarna ut, skullcrushers (som äntligen funkar igen, tack herr Axel för ett gott sammarbete!) samt vanliga pushdown med rep.
Inget världsrevolutionernade, men ett skönt pass ändå. Väldigt glad över att axlarna valt att jobba med mig igen, underlättar en hel del.. :)
Efter det 45min cardio fördelat på 15 rodd, 15 crosstrainer och 15 löpband. Gytt.

OCH! Efter fredagsFYS kommer fredagsMYS! =D
Bästa kvällen på hela dieten när jag testbakade mina monstermuffins, bestående av i princip enbart protein ♥ Himmelskt goda (iaf i en tid då bakverk är förbjudet territorium) och såå bra!
Kommer garanterat bli ganska många kvällar med muffins till kvällsmål, och därmed står det 1-0 till team Wimpy i matchen mot Deffen! 



Och med det sagt så är det en lite gladare, lite starkare och tamigtusan lite lättare Wimp som lämnar tangenterna för idag :)


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha receptet!! :) Kan jag få??

2011-08-10 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0