Woop woop

Tvivlens tid är förbi, för den här gången.
Antar att det i den här sporten är mer viktigt än någon annangång med bekräftelse från omvärlden. Och efter flera fina komplimanger från vänner och bekanta så ser jag nu vågen om min ovän och skiter i vad den har att säga! Jag BLIR ju smal, damn it! ;)

Träningsmotivationen börjar krypa tillbaka, och bara det innebär en lättnadens suck. Skönt!
Riktigt bra benpass igår. Inte viktmässigt kanske, jag sänkte nog i de flesta övningar. Men det var också första benpasset på över 2 veckor, energin har inte funnit helt enkelt på grund av allt som hänt.
Så inga monstervikter, men ändå ett monsterpass! Bra energi och tryck hela passet, bra fokus och attityd. Love it! Dessutom 30min lite tuffare cardio efter, med rörande fint beröm vid roddmaskinen.. :) That´s what keeps me going.


Nähä, sätta fart med kakbak delux, för idag fyller min pappa år =D
Ja, och hans dotter ockå faktiskt.. ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0