Adjö Ego!

Sinnessjukt glidig vecka, jobba mån-tis, ledig ons-tors. Jobba imorgon, dock förjävla tidigt. Att ha öppningen kl 8 på morgonen är inte helt okej när man kommit in i em-rutiner :p Men visst, låt gå.

Alldeles för mycket tid har gått åt att febrilt försöka finna en person.
Men seriöst, hur många i världen (eller ja, kommunen..) ska det finnas som heter ******* då...!
Så det projeketet är nedlagt, tillfälligt om inte annat.
Dock kan jag såhär på allmän plats utrycka min önskan om mer brandmanssällskap på gymmet åt Winkler...! ;)

Som sagt, ledig två dagar = riktigt bra träning!
Axlar igår, rygg idag.
Dock riktigt knäckande för egot, har plockat av massa vikt och bara kört strikt, strikt, strikt.. Och framförallt - utan bälte!  Men att gå från 17,5 kg hantlar i axelpress till 10-12,5 är lätt småsegt.. Från 100kg till 60kg marklyft.. 80kg shrugs istället för 120...
Nåväl, det är bara att svälja stoltheten och viktfixeringen och  take it like a man! Dvs dåligt...
Positivt dock är att jag tycker att jag redan utvecklat mer volym på de här veckorna. Vilket i och för sig är väldigt logiskt om man har läst så mycket fysiologi som jag har. Om man däremot bara är en råstark soldat utan kunskap är det värre... :p
Ojoj, bitterhet ;)
Men visst, ett halvår "fel" träning rättfärdigar en viss nivå av bitterhet..

Nåväl, jag är back om track!
Vårens träning är grovplanerad och jag är supertaggad!
"Taggad" är förövrigt ett ganska fult ord, men det passar bra i sammanhanget.. ;)


Imorgon väntar en utmanade dag på xtravaganza, jag ska uträtta stordåd!
Vilket det känns som man gör varje dag, bara man har ögonen öppna och ser det!


And I´m off to save the world!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Pirry

gött å se att det är ordning på becca!

2011-01-10 @ 02:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0