Flow!

Nu jäklar, nu rullar cirkusen!
Utan att avslöja för mycket innan något än 100 bestämt, så kan jag säga att det är stora grejer på gång i Winklers liv just nu =D
Me like Mari!  =D

Vad har hant sen sist då för övrigt?
Mjo, jag har lyckats dra på mig en förkylning, så klart. Benet börjar smått läka ihop, så det var väl helt enkelt dax för en ny käpp i hjulet.
Men Ha! Jag är väl inte klenare än att jag kan träna och snörvla samtidigt, tänkte jag. Mja, dum idé kanske... Återstår att se.

Träningen går riktigt bra just nu, förbannat bra flow.
Torsdagens pecs-mördar-pass går nog så smått till historien, den dagen var jag dessutom förbannat taggad av andra anledningar :)
Axlar igår, också ett riktigt bra pass. Jag är nöjd varje gång jag kan gå från ett axelpass och slippa känna att "ajfan, där rök den leden igen.." Och, peppar peppar, den har hållt ganska bra på sistonne.

Idag inleddes passet med deltävling i gymmets interna FitnessFive, bicepscurl.
Märkliga regler och ett förödande hjänsläpp gav mig ett resultat på 30 godkända reps.
Nåväl, 3 rep bättre än vid klassens F5, men kan inte vara nöjd när jag var tvungen att bryta trots att jag hade sååå många reps kvar i armarna..
Summa summarum, ännu en gång har jag fått bekräftat för mig själv att det inte är högreppare jag ska hålla på med.
Jag ska från och med nu hålla mig till det jag är bra på, att lyfta riktigt tunga saker ;)


Go Hard - or Go Home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0