I hate curry!

Hoppas innerligt att alla människor nångång emellanåt får vakna upp på morgonen och bara vara så sjukt stolt över att Jag är Jag!
För det gör jag just nu, varje dag. Och det är tamejtusan det bästa som finns!

Jepp, I´ve got flow...! =D


Träningen igår vart väl kanske inte så effektiv, men ibland behöver man få ha trevligt och vara social också..!
Ha, som om jag inte är trevlig och social i mitt jobb där jag umgås med människor hela dagarna, men ja.. ändå :)
 Dessutom är jag djupt tacksam bara över det faktum att det i alla fall var en person i vimmlet på gymmet inte luktade curry... Jag upprepar mig från föregående inlägg - det absolut värsta som finns är lukten av curry på gymmet! Jag har inget emot svettlukt, folk som frambringar märkliga ljud, folk som gör uppenbart fel, udda utstyrslar eller håriga axlar (jepp, det finns folk som har det, utan att skämmas...), men låt mig för allt i världen få slippa matlukt!!!
Uppenbarligen har det här satt sig i huvudet på mig totalt, men jag kan inte släppa det... Det är motbjudande.  Usch.

Nåväl, axlar blev det igår i alla fall. Sittande hantelpress, stående militärpress, flyes samt tjejövningen "fjärilen".. Haha, hatar namnet men det är en förbaskat bra övning! Fick dessutom tips på modifiering på den, tnx!
MEN inte en tillstymmelse till träningsvärk i deltan idag heller.. FUCK!
Fattar inte. Oavsett vilken övning, belastning, vinkel och allt annat man kan justera, så pumpas trapzen upp som ballonger, madan deltan fortfarande bara är liten och ynklig.. Tycker jag.
SÅ - axeltips mottages tacksamt! =D

Ikväll blir det ryggpass  - yääh!

Nu närmast ska jag bege mig bort till OKQ8 för att hämta ut min monsterbeställning från gymgrossisten! =D
Känner mig som ett barn på julafton, att man kan bli så glad för lite pulver... =D
Eller så är det vetskapen om att det dessutom ligger lite nya träningskläder från BetterBodies samt ett par lådor bars och Celsius och annat smask..!
I´m in heaven! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0