Roadtrip

Ja jisses, vilken fredag det vart...

Dagens höjdpunkt skulle ju då vara att få kvittera ut ett monsterpaket från Gymgrossisten. Inser dock ganska snabbt det den gått på delat kolli, alltså två paket. Och jag fick bara en avi.. Hmm.
Nåväl, hämtar ut paketet jag fått avi på, och lämnar kollinumret på det andra paketet till killen i kassan. Tar typ 2½ sekund att spåra (tack teknologi!) att det har hamnat på Hemköp i Karlshamn, FELSORTERAT!
Gaah!
Okej, tänk nu. Vad göra?
1. Be dom skicka paketet till rätt adress, dvs ronneby. Beräknad ankomst: tisdag.
2. Hämta paketet i karlshamn. Beräknad ankomst: 30min.

Japp, ni gissade rätt.
Jag körde till karlshamn :p
Och goosch vad jag vart lycklig!
Better Bodies byxor o topp, 3,5kg wheyprotein, 2kg maltodextrin, 3 lådor bars, 1kg blandprotein, en ryggsäck, omega3, multivitaminer, ny Pre-workout (längtar!) samt några burkar white tiger  =DD
Jag är en lycklig människa =D

Passade även på att rensa ut och sortera i mitt kosttillskottsskåp (ja, det är större än skafferiet..).
Hela köksbordet var fullt av burkar, påsar, kartonger, askar och flaskor.... Men jepp, jag är stark! =D


Idag får det nog bli vilodag, kört 6 dagar i rad nu, lite återhämtning är aldrig fel.
Imorgon däremot blir det första benpasset på typ en månad, sen jag gjorde illa benet.
Det får helt enkelt bära eller brista. Bär det, så är det ju bra. Brister det så får jag åtminstonne skiten gipsad med bättre förutsättningar till att läka :p
Nä, håller tummarna för att det ska funka. Wiie.

För övrigt, så ser jag vansinnesmycket fram emot nästa vecka, som förhoppningsvis ska få gå till historien som den bästa nånsinn! =D



I love Ronnie Coleman.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0