Wimpy is BACK!

Åter till verkligheten efter allt som varit.
Inget kommer någonsin bli detsamma, men livet går ju faktiskt vidare, även om det känns tungt emellanåt..

Började jobba igen i fredags efter ett par dagars ledighet, och vill börja med att säga TACK
Tack till ni underbara kollegor, träningskompisar, byggarpolare, medlemmar och alla som har med Lok&Motion att göra. Ni ger så mycket energi och motivation och stöd.
Allt från mina bästa kollegor som ställer upp till hundra, till en liten komplimang från grabben bland hantlarna.
Ni hjälper mig framåt.

Trivs så innerligt bra på mitt gym, och är så tacksam för att jag har förmånen att få jobba där också :)



Första gympasset sedan i måndags avverkades igår.
I veckan har inte ens tanken på att ta sig tillbaka till gymmet velat infinna sig, att lyfta allt som varit tyngre än ett drickglas har varit jobbigt.
Men som sagt, efter en dags jobb i fredags inser man rätt snabbt vart man hör hemma :)
Jag älskar ju det här =D

Resonerade som så att OM det fortfarande skulle ta emot, så väljer jag att börja med nåt jag tycker är kul. Dvs armar :)
Och vilket pass! =D
Som jag saknat endorfinerna, pumpet, svetten och trycket. Underbart! 
Sjuk träningsvärk idag.. :p

Kvällen fortsatte med middag på Montmartre med finaste hjärtat för att smygfira vår kommande gemensamma adress :)
Avslutningsvis blev det film och lösgodis hemma i soffan, lördag när den är som bäst =D



Slutligen,

Jag har så mycket att se fram emot, så mycket att vara tacksam över och så mycket som gör mig lycklig.
Sorgen finns alltid med mig på ett hörn, men den kan jag inte göra något åt. Jag kan inte påverka, inte förändra eller ta tillbaka.
Men jag kan välja att vara lycklig!
Jag kan välja att göra saker, umgås med människor och fylla mitt liv med sånt som jag mår bra av.
Och det gör jag.




And she´s off to save the world!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att höra att du är på banan igen! Stor kram till dig! Ses imorgon!

2011-07-25 @ 12:45:08
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0