Wimpy is on fire!

Kvällen är mitt i natten, och jag sitter i soffan med min kaseinpudding, nyss hemkommen från gymmet..

Blev ett riktigt bra bröstpass ihop med bästa coach M, med efterföljande cardio!
Måste verkligen bli bättre på att få med cardion, har slarvat alldeles för mycket med den. Eller ja, jag hinner inte med helt enkelt.

Trots lite slarv med cardion så går ändå deffen bra känns det som, väntar med spänning på resultat från måttband, våg och BIA i slutet av veckan.
Men känner mig mindre, lättare och inte lika klumpig. Kläderna passar bättre och kroppen känns fräschare.
Härligt! Och då är det bara första veckorna, tänk 5½ månad fram i tiden... Wow.. =D


Helgen, eller lördagen i alla fall, spenderades på långö med Fitness Five tävling och efterföljande fest på Statt.
Grymt trevlig dag med bästa folket, massa inspiration och kära återseenden.
Och vilka prestationer, tjejer tjejer vad grymma ni är!! =D


I övrigt så rullar livet i min riktning just nu.
Så mycket lycka så att ens försöka beskriva det med ord känns bara meningslöst. För inga ord i världen räcker till.
Du gör mig lycklig ♥



God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0