Posering

Då var det ny vecka igen, och jag har tagit mig igenom ännu en vecka av min långa resa mot toppformen.
Fortsätter at gå förvånansvärt bra, mår bra och känns bra.
Ännu inga nya mätningar gjorda, men känns nästan oviktigt än så länge. Jag ser att jag tappat, och jag känner det, så då är jag nöjd.

Poseringsträning med coach Mari i torsdags. Gick förbaskat bra, poserna börjar bli bra och formen går på rätt håll. För första gången kunde jag se att benen faktiskt består av olika muskler, det är inte bara två stolpar under höfterna.. ;)  Dock, efter att ha sett bilderna, inser man snabbt att det är låååångt väg kvar. Och då inte bara med fysiken, poseringarna måste nailas bättre dom också.
Eller ja, klart det är långt kvar, typ drygt 5 månader.. Men men. I´m gettin there.

Dock har jag inte mer självbevarelsedrift än att jag kan bjuda på några bilder från träningen, känsliga läsare varnas.. ;)






         





Som sagt, lång väg kvar, men nog finns det nånting därunder...


Gårdagen innebar ett riktigt bra axelpass och cardio innan jobb. Lyckades höja vikt på ett par övningar, och reppade ut bättre än någonsin på egen hand. Förbaskat bra!
Stötte på en PTklient som gav riktigt uppmuntrande feedback, kul :)

Idag har det redan hunnits med att vinka adjö till kärleken som ska iväg med jobbet ett par dar, samt tränat ett gäng hästar. Nu blir det drillning av ovan nämnda PTklient, följt av ryggpass alá kontakt. Skönt!
Hoppas även hinna med cardion idag också, annas får det bli lite magträning :p 
Sen som vanligt, jobb hela kvällen, och ikväll när det ändå inte finns nåt speciellt att komma hem till så blir det nog en stund i solariet med.. :)

Veckans höjdpunkt kommer dock imorgon, benträning med coach M! =D
Bara en riktigt skadad människa ser fram emot att få sina ben totaldemolerade och söndertrasade... ;)
Men passen med bästa M kommer alltid att vara det bästa på hela veckan, oavsett hur ont det gör =D


Dax att ta tag i dagen!

No pain, no gain!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0