And I´m off! =D

Oförskämt klent med uppdateringar sista tiden, shame on me!
Får väl skylla på mycket att göra, som alltid.

Största händelsen i alla fall,
startskottet har gått inför Luciapokalen.
Igår började jag officiellt min deff, vilket i början inte kommer innebära några jättestora skillnader.
Jag håller rätt bra kost just nu, och har hittat min toleransnivå gällande kolhydraterna. Så nu blir det eg bara att plussa på lite cardio, och fortsätta köra på.

Gjorde en fettmätning i slutet på veckan för att få startvärde, visade riktigt mycket droppat fett och ändå plus 0,5kg muskelmassa på en månad! =D
Ger ju inget annat än svar på att kroppen svarar precis som den ska.

Ser fram emot mina närmsta 6 månader..! =D


Träningen har sista dagarna blivit lite lidande av att jag har jobbat för mycket, men ett par helt okej pass har det ändå blivit.
Persade bla i lutande hantelpress med 22kg! :)
Idag blir det ryggträning med bästa coachen!


För övrigt så mår Wimpan riktigt bra just nu. Riktigt riktigt bra.
Sådär galet rosa och uppe i det blå.
Att en person kan göra en så lycklig...
Han kan till och med röra mina fötter...!  ;)





Snart dax för proteinshake!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då måste han vara något alldeles, alldeles särskilt - han som kan röra dina fötter! (jag är likadan, men Peter får gärna massera dem) =)

2011-06-08 @ 16:03:39
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0