Dårskap och byggarlycka


Ruskigt go dag idag ändå.. =D

Inledde med att vakna på morgonen (brukar man väl iofs oftast göra..?). Sträckte lite på mig och nåt kändes konstigt. En märklig känsla som jag aldrig känt förrut. Träningsvärk i axlarna!!
Hur hårt jag än jobbat tidigare pass, och jag är inte den som håller igen, så har jag ändå aldrig lyckats dra på mig träningsvärk i axlarna!
Antar att gårdagens sjuka pass var vad som fick bägaren att rinna över.. ;) Gott!

Vidare inser jag, mitt i denna träningsvärkslycka, att idag är dagen då vi skulle hämta hem ett ton hö till hästarna.. Som ska staplas in i transporten, fraktas hem för att sedan kastas upp genom luckan 2,5 meter upp...
Mja, axlarna överlevde visserligen, men de grät sig igenom hela arbetet.. ;)

Efter det var det bara att snabbt ladda om med alla krafter som fanns i universum, för benpass på gymmet stod näst på dagordningen.
J la ribban högt och lovade mördarpass redan igår, yeyy =D
Och jovisst, det levererades ett antal riktigt smärtsamma set..
Inledde med benpress, med en ökning på 50kg (!) mot vad jag brukar köra på själv. Vad gör man inte när det är tävling.. ;)
Därefter isolationsövningar fram- o baksida och vader.
Sen då?
Jo, men visst. Vi avslutar med benpressen igen "bara för att det är galet"..
Haha, love it! =D



Imorgon väntar ett bröstpass, återstår att se vad det bjuds på för dårskap då... ;)


Vad jag är tacksam över mina träningsbuddys..! ♥


Över huvud taget väldigt tacksam för mycket just nu.
Tacksam för att jag får leva mitt liv. Hade inte bytt bort det mot allt i världen.
=D





God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0